На основание чл. 6, т. 3 от Закона за туризма, министърът на туризма утвърждава Годишна програма за национална туристическа реклама.
При изготвянето на Годишната програма за национална туристическа реклама за 2016 г. са взети предвид:
Целта на Годишната програма за национална туристическа реклама за 2016 г. е устойчиво развитие на България като целогодишна туристическа дестинация с фокус върху културно-исторически туризъм, съчетан със специфичните видове туризъм за дадения туристически регион.
Акцентите за 2016г. :
Документи:
Прикачен файл | Размер |
---|---|
Годишна програма за национална туристическа реклама 2016 [1] | 1.77 MB |
Приложение 1 [2] | 462.93 KB |
Приложение 2 [3] | 661.98 KB |
Приложение 2.1 [4] | 676.74 KB |
Приложение 3 [5] | 507.06 KB |
Приложение 4 [6] | 119.89 KB |
Връзки
[1] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2016-08/godishna_programa_za_nacionalna_reklama_2016.pdf
[2] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2016-07/prilozhenie_1_-_statistika.pdf
[3] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2016-07/prilozhenie_2_-_mezhdunarodni_izlozheniya_2016.pdf
[4] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2016-07/prilozhenie_2.1_-_novi_predlozheniya.pdf
[5] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2016-07/prilozhenie_3_-_nacionalni_subitiya_2016.pdf
[6] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2016-07/prilozhenie_4-subitiya_2016g.pdf