На основание чл. 6, т. 3 от Закона за туризма, министърът на туризма утвърждава Годишна програма за национална туристическа реклама.
Годишната програма за национална туристическа реклама за 2018 г. има следната визия:
България е популярна туристическа дестинация в четирите сезона; с добър имидж на туристическия пазар, разпознаваема и предпочитана от българските и чуждестранните туристи пред основните конкуренти.
Мисията на Годишната програма за национална туристическа реклама за 2018 г. е създаване на благоприятна среда и условия за повишаване на конкурентоспособността на туристическия сектор, подобряване качеството на предлагания продукт и устойчивото развитие на дестинацията и районите.
Фокусът ще бъдат устойчивото развитие и промотирането на културно-историческия туризъм и балнео, спа и уелнес, съчетан със специфичните видове туризъм за дадения туристически район.
Връзки
[1] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2017-10/godishna_programa_2018.pdf
[2] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2017-10/prilozhenie_1.pdf
[3] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2017-10/prilozhenie_2.pdf
[4] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2017-10/prilozhenie_2.1.pdf
[5] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2017-10/prilozhenie_3.pdf
[6] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2017-10/prilozhenie_4.pdf
[7] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2017-10/prilozhenie_5.pdf
[8] https://www.tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2017-10/prilozhenie_6.pdf